miercuri, 4 ianuarie 2012

Eu si politica

Am zis-o de multe ori. Acum o si scriu. Nu am treaba cu politica. Am in schimb prieteni implicati in politica. Si ma enerveaza chestia asta. Pentru ca ma pune in situatii penibile si dificile. Pentru ca astia 2 prieteni ai mei bagati pana in gat in politica sunt "inamici". Si eu pic la mijloc de multe ori. E o situatie pentru care il injur pe Basescu. Nu ca aia de la Antena 3. Eu il injur pentru ca a spart Alianta DA. Ce frumos era si ce linistit eram eu ! Dar s-a terminat. Basescu ma obliga la balet pe sarma. Pentru ca astia doi si-ar scoate ochii daca ar putea. Iar eu trebuie sa stau pe nenorocita aia de sarma si sa dau din umbreluta sa nu cad. Nu de alta, dar votul multiplu e penal :). Si eu vreau sa-i tin pe amandoi aproape. Asa ca nu stati sub sarma si urati-mi succes !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu