joi, 12 ianuarie 2012

Si copiii mei spun lucruri traznite

Sunt mandrul tata al doua fete de 4 respectiv 9 ani. De-a lungul timpului am fost si eu plictisit de parintii care isi laudau copiii si care tineau mortis sa imi arata poze cu ei sau sa imi povesteasca cine stie ce au mai facut plozii. Cred ca stiti foarte bine despre ce vorbesc si cunoasteti sentimentul. Odata cu parenthood-ul m-a luat si pe mine sindromul "sa vezi ce a facut al meu".
Si nu va scutesc nici pe voi de povestile cu copii.
Ieri, cea mare a refuzat sa isi faca poza cu mine inainte sa strangem bradul de Craciun pentru ca eram imbracat in trening si, citez, "ii stric imaginea". Tot mucoasa asta mai mare imi zice azi dupa ce si-a scos un dintisor de lapte: "tati, nu are rost sa mai pun dintele sub perna sa se strice. Da-mi direct aia 10 lei".
Despre cea mica de 4 ani, nu va zic decat ca, intr-o zi venind din curte si dand cu ochii de mine ma intreaba: "nevasta-ta unde-i ?" . Am ramas mut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu