marți, 10 ianuarie 2012

Raed Arafat nu s-a romanizat suficient

Am avut ocazia sa-l cunosc pe doctorul Raed Arafat si sa schimb cateva vorbe cu domnia sa in biroul meu de la Realitatea Tv Alba Iulia imediat dupa inregistrarea unui talkshow. Tin minte ca, jumatate din complezenta, jumatate pentru ca o credeam cu adevarat, l-am intrebat pe cand il vedem ministru al Sanatatii. Arafat mi-a spus zambind ca in postul ala "vantul bate foarte tare" si ca prefera o functie tehnica asa cum e cea de secretar de stat care-i da posibilitatea sa faca ce stie mai bine. Am inteles atunci, si mi s-a confirmat acum, ca Raed Arafat, desi vorbeste perfect romaneste, inca nu s-a romanizat. Omul asta nu vrea functii ca orice roman, el prefera sa isi faca meseria. Si cum nu cred ca mai e vreun roman care sa nu fi auzit de SMURD, inseamna ca cineva a gresit grav in ceea ce il priveste fortandu-l sa demisioneze. Pacat. Poate in guvernarea viitoare.

Un comentariu: