duminică, 29 ianuarie 2012

Idiotii de la Forex

Ati fost vreodata sunati de unii de la asa zise societati de investitii pe piata de capital care sa iti propuna sa devii mare investitor Forex sau in alte sisteme asemanatoare?
Pe mine ma tot suna unii (daca as stii ce destepti mi-au vandut numarul de telefon odata cu o baza de date le-as rupe capu') si orice telefon incepe asa: " Buna ziua domnule Makkaaaai ! Ce mai faceti ? "
La care eu raspund nesigur, nestiind cine o fi (sperand sa fie vreun client) "Buna ziua...multumesc bine...".
Dupa care vine confirmarea " Domnule Makkai, dumneavoastra sunteti un om de afaceri, nu-i asa?"
Hait ! Gata, l-am prins. Iar e un idiot de la Forex. Asa ca termin urgent ii spun ca nu ma intereseaza si sa nu ma mai sune. Dupa care inchid si bag iute numarul de pe care ma suna la "reject list". Da' astia au o gramada de numere de pe care suna, si saptamanal o iau de la capat. Si daca faci greseala sa intri cu ei in vorba nu mai scapi. La inceput, am fost politicos si am zis ca nu ma intereseaza, ca nu ma pricep, ca nu vreau. Degeaba, idiotul insista, ca sa stau sa-mi explice, ca sa-l ascult, bla bla. Chiar m-a apostrofat ca nu sunt un om de afaceri adevarat. Si cand m-am enervat si i-am inchis m-a sunat din nou imediat sa ma certe de ce i-am inchis. Si de atunci - direct la reject list pe telefon ajunge fiecare idiot.
Am un amic care a patit exact aceiasi chestie, insa la el povestea a luat o turnura tragi-comica.
Asta, ca sa scape de gura unui idiot Forex, i-a zis sa-i trimita pe un e-mail o prezentare la ce vinde si ca-i va raspunde la mail. Sigur ca omul meu avea treburi mult mai importante decat sa-i citeasca lu' Forex mailul asa ca probabil a ajuns in junk sau la cos. Numai ca Forex nu se lasa si peste vreo 2-3 zile suna iar si intreaba de mail. Prietenul meu spune ca nu l-a citit si de aici incepe comedia. Idiotu' se simte lezat si zice: "Pai bine mah, io scriu e-mailuri de tampit si tu nu le citesti ?" Ce a urmat, pentru ca nici al meu nu-i dus la biserica, nu se poate reproduce aici. Au fost implicate in conversatie rude de gradul 1 de pe partea femeiasca, organe, personaje biblice, pozitii sexuale nefiresti...ma rog, tot tacamul. Si totul s-a incheiat apoteotic cu "las' ca viu io la Bucuresti si te gasesc mah cacatule" urmat de " gasesti tu ...."
Ala saracu' nu stia cu cine se pune. Albanezul meu pune secretara sa sune la numarul respectiv a doua zi si sa ceara detalii despre minunea de Forex la care vroia cica sa is doneze salariul prin minunate investitii pe piata de capital, tranzactii cu petrol, aur si alte gulgute. Aia bucurosi ca au prins o gaina de jumulit dau tot pe goarna: sediu, adresa, telefon, tot.
Asa ca prietenul meu cu datele in buzunar, la primul drum la Bucuresti, se infiinteaza la sediul plin cu idioti Forex Si cere o intrevedere cu viteazul de la telefon. Asta vine vesel ca un cintezoi bucuros ca face un contract pe ziua respectiva si se prezinta frumusel intr-o sala privata unde il astepta prietenul meu. Si, povesteste al meu: "ma, cand apare ala de m-am injurat cu el imi vine sa mor de ciuda: avea maxim 1,60 si vreo 50 de kile. Ce dracu' sa bat din asta ? Asa ca l-am luat si l-am pus intr-un cuier si i-am zis: no mah, ti-am zis ca viu din Alba si te gasesc ?"
As fi dat orice sa fiu si eu in camera aia sa-l vad pe pitecantrop schimband culorile ca semaforu'. M-am simtit razbunat !

Un comentariu:

  1. Foarte tare...
    In aceeasi categorie intra si domnutele alea de la asigurari. Cred ca toate au o baza de date cu numere de telefon date de "prieteni" si te suna pe rand.
    Cea mai tare a fost una care ma intreaba intr-o zi de stres maxim "Vreti sa vă fac ziua fericită?"
    Ce şi-a auzit sărmana...

    RăspundețiȘtergere